5 nõuannet väikeettevõtjatele sotsiaalvõrgustike kohta

Viimastel aastatel on turundusmaastik sotsiaalvõrgustike ja nende suurenenud mõju tõttu potentsiaalsetele klientidele  läbi teinud järsu muutuse. Isegi miljoni dollari firmad loodavad sotsiaalvõrgustike peale!

Jätke kõrvale kõik naljad. Et sellel turul edu saavutada ja oma klientidega tihedamad sidemed luua,  vajate sotsiaalvõrgustikes tugevat strateegiat. Nii et võtke tass kohvi ja olge valmis need viis väikeettevõtjatele mõeldud nõuannet endasse ammutama, et oma huvi sotsiaalvõrkude vastu suurendada!

Nõuanne nr 1. Olge sotsiaalvõrgustikes järjepidev

Sotsiaalvõrgustikes on ehk kõige tähtsam sisu ja stiili järjepidevus! Kui tahate luua tihedaid suhteid oma klientidega, tuleb teil luua selline sisu, mida nad teilt ootavad. See ei tähenda, et kõik teie postitused peaksid olema samased ja kõlama ühesuguselt – neid peab kirjutama üks inimene, kes  kehastab teie brändi ja kultuuri.

Nõuanne nr 2. Ole sotsiaalvõrgustikes aktiivne

See võib kõlada liiga lihtsalt, aga kui tahate sotsiaalvõrgustikes edu saavutada, peate materjale avaldama! Tehke sisukalender, et täpselt teada, mida ja millal hakkate avaldama. Tänu publikatsioonide regulaarsele ajakavale saavad teie jälgijad korrapäraselt teada, millal teie ainulaadset sisu oodata ja otsida. Huvitav viis jälgijatega kontakti hoida on testida uusi sisustrateegiaid oma Instagrami-ajaloos. Kas kavatsete motivatsioonitsitaadid avaldada esmaspäeval?  Mida te siis ootate ) Postitage need sinna ja kasutage valikut „Küsitlus“, et näha, kas teie kliendid on teie idee fännid.

Nõuanne nr 3: tehke lõbus sisu

Teie sotsiaalvõrgustikukanal peab kliendile huvi pakkuma. Viimane asi, mida te teha tahate, on kuhjata sisusse keerulist ärižargooni ja süngeid kujundeid. Kasutage seda, mis eristab teie äri teistest! Kas te asute  tiheda liiklusega rahvarohkes linnaosas? Kas teie töötajad on lõbusad ja kentsakad? Mida varem te teada saate, mille poolest teie äri silma paistab, seda kergem on oma auditooriumiga suhelda.

Nõuanne nr 4: kasutage sotsiaalmeedias brändisaadikuid

Suurepärane viis oma sotsiaalvõrgustike vastu huvi äratada on teha nendega koostööd – kasutada kliente! Suurettevõtted Red Bull ja Victoria Secret kasutavad seda strateegiat klientidega suhtlemiseks paljudes regioonides. Brändisaadikutel võivad olla kohustused, mis varieeruvad teie toodete ja teenuste läbivaatamisest sotsiaalvõrgustike isiklikes profiilides kuni  teie äri reklaamivate ürituste korraldamiseni nende koolides või kohalikel üritustel. Kasutades nende järgijaid ja kõikvõimast sotsiaalse tõestuse ideed suureneb teie kohalolek sotsiaalvõrgustikes kindlasti!

Nõuanne nr 5: olge sotsiaalvõrgustike sisu suhtes nõudlik

Kõikide sotsiaalvõrgustike puuduseks on see, et kõik on sotsiaalvõrgustikes!(Ha-ha-ha!) Seetõttu peab teie sisu olema teie jälgijatele väärtuslik. Halvim, mida te võite teha, on lisada olemasolevale internetimürale veel müra. Et seda vältida, mõelge sisukalendri loomisel, kes on need, kellele te orienteerute, ja mida nad otsivad. Kui loote sisu, mis täidab nende soove või lahendab nende probleeme - bingo! Olete loonud väärtusliku sisu, mis võidab nende usalduse ja meelitab ligi nende äri.

Kõik sõprade heaks

Kirjutage ja tehke kõike kvaliteetselt, sest seda, mis on tehtud südamest, saadab edu.

Saada päring
Creative & Innovative Marketing Agency

Good Days OÜ
Reg.nr: 12627359
KMKR: EE101702702
Tel: +372 636 0828
email: info@cima.ee
Oleme sertifitseeritud Google Partner
oleme ettevõtetele see koostööpartner, kellega minna nendele digitaalmaailma seiklustele, mida teised võimatuks peavad.
© 2013 - 2023 CIMA. All rights reserved.