Google Ads on Google reklaam platvorm, mis näitab reklaame Google otsingus vastavalt otsitavatele märksõnadele, Google omandis olevates platvormides (gmail, picasa, google maps), partner lehtedel või Youtube video portaalis ning võimaldab otsingumootorites täpselt oma klientuurini jõuda.
Oleme serfitseeritud Google agentuur
Partneristaatus tähendab, et oleme üles näidanud oskusi ja oskusteadmisi Goolge reklaami alal, oleme täitnud Google’i kulunõuded, saavutanud oma agentuuri ja klientide käibe kasvu eesmärgid ning säilitanud ja kasvatanud oma kliendibaasi.
Töötame Googles juba alates 2010. Aastast.
Yandex reklaam
Yandex on Venemaa üks suurimaid otsingumootoreid. Kui Su ettevõttel on ka venekeelne sihtgrupp, tasub Yandexit klientideni jõudmiseks kindlasti kasutada.
CIMA digiagentuuril on olemas pikaajaline kogemus Yandex.Direct kampaaniate korraldamisel sihime reklaamikampaaniaid täpselt ja kuluefektiivselt sobiva sihtgrupini nii Eestis kui ka Venemaal.
Bing reklaam või Microsoft reklaam
Microsoft Advertising platvormi kaudu korraldame otsingureklaamide kampaaniaid Bingi otsingumootoris. Kuigi üldiselt on Bing otsingumootorid väikesema kasutatavusega (turuosa globaalselt ca 5%), on tulemuslikkus valitud turgudel väga hea ja reklaami hinnad suhteliselt madalad. Välisturgudele laienedes on Bing efektiivne ning soodsam täiendus Google Adsile.
Facebook reklaam
Täpselt sihitud reklaam Facebookis aitab kliente saada. Facebook töötab nii müügi suurendamisel kui brändi arendamisel. Lisaks tavapärasele aitab Facebooki reklaam mõjutada inimesi, kes ei ole veel oma vajadusi teadvustanud ja ei otsi nendele aktiivselt lahendust. Sellega on Facebooki reklaamid üks oluline osa tänapäeva turundusest.
Instagram reklaam
Sellel sotsiaalmeedia platvormil on oluline kõnetada soovitud sihtrühma emotsionaalset teadlikkust, mis neid paelub, mis neid inspireerib, tehes seda läbi viusaalide. Antud nutitelefoni põhine meedium on pikasabaga turunduskanalina tuntud. 2015 aastast alates toetab platvorm reklaamkampaaniaid – meediamaastik aplodeeris.
Remarketing
Remarketing ja retargeting ehk taasturunduskampaania näitab reklaame inimestele, kes on Sinu veebilehel juba varem käinud. Remarketing reklaame võib näidata nii kõikidele eelnevalt lehte külastanutele kui ka täpsemale sihtgrupile – näiteks neile, kes on veebipoes toote ostukorvi lisanud, aga ei ole ostu sooritanud. Remarketing reklaamid jõuavad klientideni nende veebikäitumise põhiselt, tõstes nende aktiivse kaasamise tõenäosust.
Remarketing kampaaniaid viime läbi Google’i veebilehtede võrgustikus ja Facebookis nii tekst- kui ka bännerreklaamidena.