home-screen

Teostasime mäng Lux Express jaoks

Riik: Venemaa ja Valgevene
Tüüp: Lead generation
Aeg: 7 päeva

Lux Express eesmärgid:

  1. Saada uued uudiskirjaga liitujat
  2. Lux Express Bränditeadlikku suurendamine  Venemaa ja Valgevene regioonis

Tehtud tööd:

Lõime maandumisleht koos loosimänguga, mille käigus loositud oli tasuta piletid, allahindlused -50% ja peaauhinnaks oli 6 kuuline tasuta sõitmine Lux Express bussiga (10tk)

Osalemiseks pidi kasutaja sisselogima oma sotsiaalvõrgu kontoga ning jätma oma e-posti aadressi. Iga inimene saad teenida mängu punktid, kui nende poolt kutsutud inimesed kampaaniaga liitusid. Top10 inimesed kõrgema pinktidega võidavad peaauhinnad.

Kasutasime Google, Yandex, RTB, Facebook ja Vkontakte reklaam võimalused.

Kampaania kontseptsioon töötas hästi ja pani kasutajad sõnumit levitama. Kampaanias osalemine oli aktiivne kogu 7 päeva kampaaniaperioodi jooksul. Tulemused ületasid märkimisväärselt eesmärke

Kogusime: 

  • 17287 külastajad
  • 8585 uudiskirjaga liitujat
  • CR 50%
  • Kampaania perioodil kogu müük oli +10% kõrgem määratud regioonil läbi tasuta kanalid.
  • Tehtud ka otsemüük
  • Lõpus Lux Express otsustas teha Leedus samasugune mäng
CIMA
Creative & Innovative Media Agency
  • Tammsaare tee 109, Tallinn, Estonia
  • 686 80 70

Oleme ettevõtetele see koostööpartner, kellega minna nendele digitaalmaailma seiklustele, mida teised võimatuks peavad.