+372 686 80 70
info@cima.ee
  • Eesti

Sotsiaalmeedia turundus

Facebook, Instagram, Linkedin ja Vkontakte
Sotsiaalmeedia pakub väga häid võimalusi oma ettevõttet ja teenust otse sihtgrupile tutvustada, pidada nendega avalikku dialoogi ning pakkuda seeläbi lisaväärtust. Sotsiaalmeedia on suurepärane sisuturunduskanal.

Kui teie ettevõttes ei ole turundusinimest, kes igapäevaselt sotsiaalmeedia haldusega tegeleb, on mõistlik see teenus sisse osta.

Kasvatame Sinu klientide bränditeadlikkust, lojaalsust ja ettevõtte müügitulu sotsiaalmeedia kanalite ning 
efektiivse sisuturunduse kaudu!

Mis sisaldab sotsiaalmeedia turundus?

Facebook lehe haldus
VKontakte lehe haldus
Remarketing Facebookis
Reklaamikampaaniad sotsiaalmeedias
Facebook lehe haldus

Facebook leht pakub palju erinevaid reklaami- ja kaasamisvõimalusi. Seetõttu on oluline, et leht oleks aktiivne ja kvaliteetse sisuga. Aitame luua sisustrateegia, lehe üldise kontseptsiooni ning loodud strateegiaid ka iganädalaselt ellu viia.
Vkontakte lehe haldus

VKontakte grupi pidamine on protsess, mida tuleb teha regulaarselt, muidu võivad inimesed loobuda kogukonna uudistest, kui selles olevat teavet ei värskendata.
Facebook remarketing kampaaniad

Facebook on efektiivne remarketing ehk taasturundamise keskkond, kuna huvitatud kasutajad ja nende info on hästi kättesaadav. Remarketing kampaaniad saab kohandada kasutajate huvide järgi, et neid kõige paremini kõnetada ning Sinu lehele tagasi juhatada.
Reklaamikampaaniad sotsiaalmeedias

Sihtgrupi aktiveerimiseks Facebookis loome kampaaniaid, mis suurendavad oluliselt teie brändi nähtavust ja aitavad tuua juurde uusi huvilisi. Kampaaniate läbiviimiseks kasutame mitmesuguseid rakendusi: auhindadega tarbijamängud, testid, hääletamine, tootekataloogid ja muud erilahendused. Suurem fännide arv ja pidev suhtlemine tagavad selle, et teie bränd on kasutajate uudisvoos pidevalt nähtav.
Instagram reklaam

Sellel sotsiaalmeedia platvormil on oluline kõnetada soovitud sihtrühma emotsionaalset teadlikkust, mis neid paelub, mis neid inspireerib, tehes seda läbi viusaalide. Antud nutitelefoni põhine meedium on pikasabaga turunduskanalina tuntud. 2015 aastast alates toetab platvorm reklaamkampaaniaid – meediamaastik aplodeeris.
Remarketing

Remarketing ja retargeting ehk taasturunduskampaania näitab reklaame inimestele, kes on Sinu veebilehel juba varem käinud. Remarketing reklaame võib näidata nii kõikidele eelnevalt lehte külastanutele kui ka täpsemale sihtgrupile – näiteks neile, kes on veebipoes toote ostukorvi lisanud, aga ei ole ostu sooritanud. Remarketing reklaamid jõuavad klientideni nende veebikäitumise põhiselt, tõstes nende aktiivse kaasamise tõenäosust.

Remarketing kampaaniaid viime läbi Google’i veebilehtede võrgustikus ja Facebookis nii tekst- kui ka bännerreklaamidena.
Remarketing

Facebook lehe haldus

Facebook leht pakub palju erinevaid reklaami- ja kaasamisvõimalusi. Seetõttu on oluline, et leht oleks aktiivne ja kvaliteetse sisuga. Aitame luua sisustrateegia, lehe üldise kontseptsiooni ning loodud strateegiaid ka iganädalaselt ellu viia.

Vkontakte lehe haldus

VKontakte grupi pidamine on protsess, mida tuleb teha regulaarselt, muidu võivad inimesed loobuda kogukonna uudistest, kui selles olevat teavet ei värskendata.

Remarketing Facebookis

Facebook on efektiivne remarketing ehk taasturundamise keskkond, kuna huvitatud kasutajad ja nende info on hästi kättesaadav. Remarketing kampaaniad saab kohandada kasutajate huvide järgi, et neid kõige paremini kõnetada ning Sinu lehele tagasi juhatada.

Reklaamikampaaniad sotsiaalmeedias

Sihtgrupi aktiveerimiseks Facebookis loome kampaaniaid, mis suurendavad oluliselt teie brändi nähtavust ja aitavad tuua juurde uusi huvilisi. Kampaaniate läbiviimiseks kasutame mitmesuguseid rakendusi: auhindadega tarbijamängud, testid, hääletamine, tootekataloogid ja muud erilahendused. Suurem fännide arv ja pidev suhtlemine tagavad selle, et teie bränd on kasutajate uudisvoos pidevalt nähtav.

Sotsiaalmeedia turunduse plussid ja miinused

Eelised:

  • Kasutajad usaldavad sotsiaalvõrgustike teavet, kuna ei taju seda otsese reklaamina.
  • Suur katvus ja piirkonnast sõltumatus -  teistest linnadest ja riikidest on sihtauditooriumi kaasata palju lihtsam kui muude meetoditega
  • Suhteliselt odav reklaamikontakt – maksumus on mitu korda väiksem kui  ajakirjanduses või televisioonis reklaamimine, suure katvuse korral.
  • Võimalus valida sihtauditooriumi väga suure täpsusega (sihtimine).
  • Tagasiside ja kiire reageerimine: erinevalt SEO-st saate blogipostitusele, videole või muule sotsiaalvõrgustiku publikatsioonile kiire reageeringu. Teabe kogumise ja vahetamise suur kiirus aitab kiiresti korrigeerida SMM-i strateegiat, reageerida kasutajate soovidele ja kommentaaridele ning pakkuda oma auditooriumile kõige huvitavamat sisu.

 

 Puudused:

  • Pikaajalise tulemuse saavutamiseks tuleb pidevalt teha mitmesuguseid töid: uuendada teavet, kirjutada postitusi ja uudiseid, avaldada autoriartikleid, teha videoid jm
  • Teie reklaamikampaania eelarvet on võimatu täpselt arvutada - summa sõltub paljudest välistest ja sisemistest teguritest.
  • Pole võimalik saada  oodatava tulemuse 100% garantiid
  • Ei asenda klassikalist otsingumootorites reklaamimist. Üldiselt otsivad kasutajad tooteid ja teenuseid otsinguriba abil, mitte sotsiaalvõrgustikus
  • Kogenud kasutajad oskavad eristada reklaamisisu muudest teabeliikidest.
  • On oht oma mainet rikkuda – piisab vaid paar korda kommentaarides, vastustes, postituse teemas eksida jne
Sotsiaalmeedia turunduse teenus võimalik tellida CIMA digiagentuuril. Spetsialistid töötavad välja strateegiat teie äritegevuse reklaamimiseks sotsiaalvõrgustikus, annavad detailseid soovitusi ja nõustavad huvipakkuvates küsimustes.
CIMA logo
Creative & Innovative Marketing Agency
Good Days OÜ
Reg.nr: 12627359
KMKR: EE101702702
Tel: +372 6868070
email: info@cima.ee
Oleme sertifitseeritud Google Preemium Partner
OLEME ETTEVÕTETELE SEE KOOSTÖÖPARTNER, KELLEGA MINNA NENDELE DIGITAALMAAILMA SEIKLUSTELE, MIDA TEISED VÕIMATUKS PEAVAD.
© 2013 - 2020 CIMA. All rights reserved.