KKK
Kõik, mida pead teadma remarketingu kohta
Remarketing on samuti tuntud kui ümbersuunamine (retargeting) ja kirjeldab reklaamimeetodeid, milles teie veebisaidi külastajaid kõnetatakse uuesti teistel lehtedel. Seda saab teha näiteks bännerreklaamide või tekstireklaamide kaudu, mis esitatakse vastavalt kliendile ja tema huvidele. Remarketingi eesmärk on tuua kõnetatud isik tagasi teie enda saidile, et ta teeks seal ostu
Kuidas remarketing toimib?
Selleks, et kohandada reklaambännereid sihtrühma huvidega, tuleb salvestada ja analüüsida oma saidi külastajate käitumist. Jälgimissiltide ja küpsise abil registreeritakse teie potentsiaalsed kliendid, et neid saaks koguda remarketingi nimekirja. Selle teabe abil saavad meie eksperdid kohandada tekstireklaame või reklaambännereid sihtrühmale.
Miks on remarketing kasulik?
Sageli ei otsusta kliendid esimesel veebisaidi külastusel ostu sooritada. Selle asemel otsivad nad sarnaseid pakkumisi ja võrdlevad tooteid. Siin peate mängu tulema, meelde tuletades potentsiaalsetele ostjatele remarketingi reklaamide abil, et tuua nad tagasi teie veebisaidile, nii et teil on parem võimalus neil oma e-poes ostu sooritada – nii saate konversiooni enda, mitte oma konkurentide kasuks. Google Ads Remarketingi kasutamine tasulise reklaamimise osana aitab teil oma kliente meelde tuletada, suurendada oma kaubamärgi tuntust ja saada tihedamat kliendilojaalsust, mis tõlgendub parema konversioonimääraga.
Mis on dünaamilise ja staatilise remarketingi erinevus?
Kahe remarketingi vormi erinevus seisneb selles, et dünaamiline remarketing on staatilise ümbersuunamise laiendus. Viimane kasutab tootekategooriate, teemade jms loomiseks fikseeritud pildi- ja videomaterjali. Dünaamiline remarketing kasutab ka neid atribuute, kuid asendab määratletud standardse pildimaterjali toodetega, mida huvitatud osapool on vaadanud. Dünaamiline remarketing võimaldab potentsiaalseid kliente veelgi individuaalsemalt nende tootehuvide põhjal kõnetada.
Kuidas saab meie remarketingi agentuur teid toetada?
Kasutate juba Google Adsi või Display Adsi ja soovite nüüd sukelduda ümbersuunamise valdkonda? Meie ettevõttes CIMA digiagentuur oleme Google'i remarketingi eksperdid, sest tänu oma kogemustele teame, mis teie sihtrühmale on oluline. Olgu selleks siis bännerid või tekstireklaamid - toetame teid alates Google Ads'i ümbersuunamise tehnilisest seadistamisest kuni sihtimisparameetriteni ja valmis reklaamini. Remarketingi agentuurina võtame hea meelega enda peale ka teie remarketingi kampaaniate täieliku haldamise, et te ei peaks millegi pärast muretsema. Tänu meie jälgimisele ja regulaarsetele aruannetele saate oma edu pidevalt silma peal hoida.