Remarketing

Sihtides ja jõudes oma varasemate klientideni õige sõnumiga, saavutate paremaid tulemusi. Ümberkujundamine loob sünergilisi efekte teie erinevate digitaalse turunduse kanalite vahel. Kui te pole veel kasutanud uuesti turundamist või pole koostanud uuesti turundamise strateegiat, võite jääda ilma potentsiaalsetest konversioonidest, tulust ja kasumist, mis maksaksid teile väga vähe.
Saada päring

Otsingureklaam

Remarketing on kõik olemasoleva andme kasutamise kohta. Näiteks Google Ads'i reklaamil klõpsamine kellegi poolt, kes on juba varem teie saiti külastanud, pannud midagi ostukorvi või isegi ostu sooritanud, on väärtuslikum. Te ei pruugi mõelda remarketing kui midagi, mida saab kasutada otsingureklaamide osas - kuid seda saab. Lisades oma otsingukampaaniatesse ümberkujundamise nimekirjad, saate pakkuda kõrgemat hinda eelnevatele külastajatele või klientidele, et võita parem positsioon reklaamioksjonil.

Bännerreklaam

Remarketing on tõenäoliselt see, millele enamik inimesi mõtleb, kui nad kuulevad sõna "remarketing". Siin saate näidata visuaalseid bännerreklaame Google'i kuva võrgustikus lehe tavapärase sisu kõrval, mida teie varasemad külastajad, peaaegu kliendid või kliendid külastavad. Seda saab seadistada koos Google Shopping'i vooga, kus saate kasutada dünaamilise remarketing eeliseid, näidates täpselt seda toodet, mida keegi oli teie veebisaidil vaadanud.

Sotsiaalmeedia

Remarketing saab kasutada ka sotsiaalmeedias, nagu Facebook ja Instagram. Seda saab seadistada kas teie tootekataloogi kaudu, näidates täpselt seda toodet, mida keegi on uurinud, või tavalise reklaami sihtimiseks võib kasutada ümberkujundamise nimekirja. Loomulikult võib seda kombineerida ka teiste sihtimismeetoditega, nagu demograafia ja psühholoogiline profiil.
KKK

Kõik, mida pead teadma remarketingu kohta

Mis on remarketing?

Remarketing on samuti tuntud kui ümbersuunamine (retargeting) ja kirjeldab reklaamimeetodeid, milles teie veebisaidi külastajaid kõnetatakse uuesti teistel lehtedel. Seda saab teha näiteks bännerreklaamide või tekstireklaamide kaudu, mis esitatakse vastavalt kliendile ja tema huvidele. Remarketingi eesmärk on tuua kõnetatud isik tagasi teie enda saidile, et ta teeks seal ostu

Kuidas remarketing toimib?

Selleks, et kohandada reklaambännereid sihtrühma huvidega, tuleb salvestada ja analüüsida oma saidi külastajate käitumist. Jälgimissiltide ja küpsise abil registreeritakse teie potentsiaalsed kliendid, et neid saaks koguda remarketingi nimekirja. Selle teabe abil saavad meie eksperdid kohandada tekstireklaame või reklaambännereid sihtrühmale.

Miks on remarketing kasulik?

Sageli ei otsusta kliendid esimesel veebisaidi külastusel ostu sooritada. Selle asemel otsivad nad sarnaseid pakkumisi ja võrdlevad tooteid. Siin peate mängu tulema, meelde tuletades potentsiaalsetele ostjatele remarketingi reklaamide abil, et tuua nad tagasi teie veebisaidile, nii et teil on parem võimalus neil oma e-poes ostu sooritada – nii saate konversiooni enda, mitte oma konkurentide kasuks. Google Ads Remarketingi kasutamine tasulise reklaamimise osana aitab teil oma kliente meelde tuletada, suurendada oma kaubamärgi tuntust ja saada tihedamat kliendilojaalsust, mis tõlgendub parema konversioonimääraga.

Mis on dünaamilise ja staatilise remarketingi erinevus?

Kahe remarketingi vormi erinevus seisneb selles, et dünaamiline remarketing on staatilise ümbersuunamise laiendus. Viimane kasutab tootekategooriate, teemade jms loomiseks fikseeritud pildi- ja videomaterjali. Dünaamiline remarketing kasutab ka neid atribuute, kuid asendab määratletud standardse pildimaterjali toodetega, mida huvitatud osapool on vaadanud. Dünaamiline remarketing võimaldab potentsiaalseid kliente veelgi individuaalsemalt nende tootehuvide põhjal kõnetada.

Kuidas saab meie remarketingi agentuur teid toetada?

Kasutate juba Google Adsi või Display Adsi ja soovite nüüd sukelduda ümbersuunamise valdkonda? Meie ettevõttes CIMA digiagentuur oleme Google'i remarketingi eksperdid, sest tänu oma kogemustele teame, mis teie sihtrühmale on oluline. Olgu selleks siis bännerid või tekstireklaamid - toetame teid alates Google Ads'i ümbersuunamise tehnilisest seadistamisest kuni sihtimisparameetriteni ja valmis reklaamini. Remarketingi agentuurina võtame hea meelega enda peale ka teie remarketingi kampaaniate täieliku haldamise, et te ei peaks millegi pärast muretsema. Tänu meie jälgimisele ja regulaarsetele aruannetele saate oma edu pidevalt silma peal hoida.
Saada päring
Creative & Innovative Marketing Agency

Good Days OÜ
Reg.nr: 12627359
KMKR: EE101702702
Tel: +372 636 0828
email: info@cima.ee
Oleme sertifitseeritud Google Partner
oleme ettevõtetele see koostööpartner, kellega minna nendele digitaalmaailma seiklustele, mida teised võimatuks peavad.
© 2013 - 2023 CIMA. All rights reserved.