Viimastel aastatel on turundusmaastik sotsiaalvõrgustike ja nende suurenenud mõju tõttu potentsiaalsetele klientidele läbi teinud järsu muutuse. Isegi miljoni dollari firmad loodavad sotsiaalvõrgustike peale!
Jätke kõrvale kõik naljad. Et sellel turul edu saavutada ja oma klientidega tihedamad sidemed luua, vajate sotsiaalvõrgustikes tugevat strateegiat. Nii et võtke tass kohvi ja olge valmis need viis väikeettevõtjatele mõeldud nõuannet endasse ammutama, et oma huvi sotsiaalvõrkude vastu suurendada!
Sotsiaalvõrgustikes on ehk kõige tähtsam sisu ja stiili järjepidevus! Kui tahate luua tihedaid suhteid oma klientidega, tuleb teil luua selline sisu, mida nad teilt ootavad. See ei tähenda, et kõik teie postitused peaksid olema samased ja kõlama ühesuguselt – neid peab kirjutama üks inimene, kes kehastab teie brändi ja kultuuri.
See võib kõlada liiga lihtsalt, aga kui tahate sotsiaalvõrgustikes edu saavutada, peate materjale avaldama! Tehke sisukalender, et täpselt teada, mida ja millal hakkate avaldama. Tänu publikatsioonide regulaarsele ajakavale saavad teie jälgijad korrapäraselt teada, millal teie ainulaadset sisu oodata ja otsida. Huvitav viis jälgijatega kontakti hoida on testida uusi sisustrateegiaid oma Instagrami-ajaloos. Kas kavatsete motivatsioonitsitaadid avaldada esmaspäeval? Mida te siis ootate ) Postitage need sinna ja kasutage valikut „Küsitlus“, et näha, kas teie kliendid on teie idee fännid.
Teie sotsiaalvõrgustikukanal peab kliendile huvi pakkuma. Viimane asi, mida te teha tahate, on kuhjata sisusse keerulist ärižargooni ja süngeid kujundeid. Kasutage seda, mis eristab teie äri teistest! Kas te asute tiheda liiklusega rahvarohkes linnaosas? Kas teie töötajad on lõbusad ja kentsakad? Mida varem te teada saate, mille poolest teie äri silma paistab, seda kergem on oma auditooriumiga suhelda.
Suurepärane viis oma sotsiaalvõrgustike vastu huvi äratada on teha nendega koostööd – kasutada kliente! Suurettevõtted Red Bull ja Victoria Secret kasutavad seda strateegiat klientidega suhtlemiseks paljudes regioonides. Brändisaadikutel võivad olla kohustused, mis varieeruvad teie toodete ja teenuste läbivaatamisest sotsiaalvõrgustike isiklikes profiilides kuni teie äri reklaamivate ürituste korraldamiseni nende koolides või kohalikel üritustel. Kasutades nende järgijaid ja kõikvõimast sotsiaalse tõestuse ideed suureneb teie kohalolek sotsiaalvõrgustikes kindlasti!
Kõikide sotsiaalvõrgustike puuduseks on see, et kõik on sotsiaalvõrgustikes!(Ha-ha-ha!) Seetõttu peab teie sisu olema teie jälgijatele väärtuslik. Halvim, mida te võite teha, on lisada olemasolevale internetimürale veel müra. Et seda vältida, mõelge sisukalendri loomisel, kes on need, kellele te orienteerute, ja mida nad otsivad. Kui loote sisu, mis täidab nende soove või lahendab nende probleeme - bingo! Olete loonud väärtusliku sisu, mis võidab nende usalduse ja meelitab ligi nende äri.
Kõik sõprade heaks
Kirjutage ja tehke kõike kvaliteetselt, sest seda, mis on tehtud südamest, saadab edu.