Google Ads reklaamikampaaniate efektiivsuse analüüs: võtmemõõdikud ja näitajad

Tere, sõbrad! Täna, üle 10-aastase kogemusega internetiturunduse spetsialistina, räägin teile, kuidas mõista, kui hästi Google Ads'i reklaamikampaaniad töötavad. Ja luban selgitada kõike lihtsate sõnadega, et isegi laps saaks aru!

Nii et kujutage ette, et Google Ads on suur mänguasjapood. Seal on erinevad riiulid mänguasjadega, kuhu me saame panna oma reklaame. Kuid kuidas me teada saame, milline mänguasjariiul meie reklaami jaoks kõige paremini sobib? Selleks peame teadma mõnda põhilist sõna, mis aitavad hinnata reklaami tõhusust.

  1. Klikid (Clicks) - see on siis, kui inimesed näevad meie reklaami ja klõpsavad sellel, et rohkem teada saada. See on nagu laps, kes näeb ilusat mänguasja riiulil ja otsustab selle kätte võtta.
  2. Impressionid (Impressions) - see on siis, kui meie reklaami näidatakse inimestele, kuid nad ei klõpsa sellel. See on nagu laps, kes nägi mänguasja, kuid läks sellest mööda, pööramata tähelepanu.
  3. Klikimäär (CTR, Click-Through Rate) - see on klõpsude protsent impressionite arvust. Kui meil on 100 impressionit ja 10 klikki, siis meie klikimäär on 10%. See on nagu 100 lapsest, kes nägid mänguasja, otsustasid 10 seda kätte võtta.
  4. Klikihind (CPC, Cost Per Click) - see on, kui palju me peame iga meie reklaamil klõpsamise eest maksma. See on nagu poe tasu meilt iga lapse eest, kes võttis mänguasja kätte.
  5. Konversioonid (Conversions) - see on siis, kui inimene, kes klõpsas meie reklaamil, teeb meile vajaliku tegevuse, näiteks ostab toote. See on nagu laps, kes otsustas käes hoitava mänguasja osta.
  6. Tegevuse hind (CPA, Cost Per Action) - see on, kui palju me peame iga konversiooni eest maksma. See on nagu poe tasu meilt iga lapse eest, kes ostis mänguasja.
  7. Investeeringutasuvus (ROI, Return on Investment) - see on, kui palju raha me reklaamilt teenime, jagatuna raha hulgaga, mida me sellele kulutasime. Kui me kulutasime reklaamile 1000 eur ja teenisime 2000 eur, siis meie ROI on 100%. See on nagu me investeerisime mänguasjadesse ja müüsime neid kasumiga.

Nüüd, kui me teame kõiki neid sõnu, saame hinnata, kui hästi meie reklaam Google Ads'is töötab. Kui meil on palju klikke, kõrge klikimäär, madal klikihind ja konversioonihind ning hea investeeringutasuvus, tähendab see, et meie reklaam töötab hästi.

Kui aga meil on vähe klikke, madal klikimäär, kõrge klikihind ja konversioonihind ning halb investeeringutasuvus, tähendab see, et me peame midagi muutma. Me võime proovida erinevaid mänguasjariiuleid (st erinevaid märksõnu või sihtrühmi) või muuta meie reklaami atraktiivsemaks, et rohkem lapsi (st kasutajaid) sellele tähelepanu pööraks.

Oluline on meeles pidada, et nii internetiturunduse kui ka mänguasjade maailmas on alati ruumi katsetusteks ja parendusteks. Mõnikord peame lihtsalt proovima erinevaid strateegiaid ja lähenemisviise, et leida see, mis sobib meie tootele või teenusele.

Nii et järgmine kord, kui soovite kontrollida, kui hästi teie reklaam Google Ads'is töötab, mõelge nendele lihtsatele sõnadele ja näitajatele. Ja pidage meeles, et isegi kui praegu ei õnnestu teil soovitud tulemusi saavutada, saate alati midagi muuta ja parandada, et teie reklaamid muutuksid veelgi paremaks!

Saada päring
Creative & Innovative Marketing Agency

Good Days OÜ
Reg.nr: 12627359
KMKR: EE101702702
Tel: +372 636 0828
email: info@cima.ee
Oleme sertifitseeritud Google Partner
oleme ettevõtetele see koostööpartner, kellega minna nendele digitaalmaailma seiklustele, mida teised võimatuks peavad.
© 2013 - 2023 CIMA. All rights reserved.