Tere, sõbrad! Täna, üle 10-aastase kogemusega internetiturunduse spetsialistina, räägin teile, kuidas mõista, kui hästi Google Ads'i reklaamikampaaniad töötavad. Ja luban selgitada kõike lihtsate sõnadega, et isegi laps saaks aru!
Nii et kujutage ette, et Google Ads on suur mänguasjapood. Seal on erinevad riiulid mänguasjadega, kuhu me saame panna oma reklaame. Kuid kuidas me teada saame, milline mänguasjariiul meie reklaami jaoks kõige paremini sobib? Selleks peame teadma mõnda põhilist sõna, mis aitavad hinnata reklaami tõhusust.
Nüüd, kui me teame kõiki neid sõnu, saame hinnata, kui hästi meie reklaam Google Ads'is töötab. Kui meil on palju klikke, kõrge klikimäär, madal klikihind ja konversioonihind ning hea investeeringutasuvus, tähendab see, et meie reklaam töötab hästi.
Kui aga meil on vähe klikke, madal klikimäär, kõrge klikihind ja konversioonihind ning halb investeeringutasuvus, tähendab see, et me peame midagi muutma. Me võime proovida erinevaid mänguasjariiuleid (st erinevaid märksõnu või sihtrühmi) või muuta meie reklaami atraktiivsemaks, et rohkem lapsi (st kasutajaid) sellele tähelepanu pööraks.
Oluline on meeles pidada, et nii internetiturunduse kui ka mänguasjade maailmas on alati ruumi katsetusteks ja parendusteks. Mõnikord peame lihtsalt proovima erinevaid strateegiaid ja lähenemisviise, et leida see, mis sobib meie tootele või teenusele.
Nii et järgmine kord, kui soovite kontrollida, kui hästi teie reklaam Google Ads'is töötab, mõelge nendele lihtsatele sõnadele ja näitajatele. Ja pidage meeles, et isegi kui praegu ei õnnestu teil soovitud tulemusi saavutada, saate alati midagi muuta ja parandada, et teie reklaamid muutuksid veelgi paremaks!