+372 636 0828
info@cima.ee
Tallinn, Harju maakond, Eesti
16. aprill 2025 12 min lugemist

First-party andmete õige kogumine: kuidas muuta oma veebileht täpse reklaami jaoks segmentide allikaks

Ajastul, mil brauserid (näiteks Chrome) lülitavad välja kolmandate osapoolte küpsised, on ettevõtted sunnitud ümber mõtlema oma lähenemise klientide andmetele. First-party andmed – need on teave, mida ettevõte kogub otse oma kanalite kaudu: veebileht, rakendus, e-posti turundus ja küsitlused.

Loe edasi
12. aprill 2025 32 min lugemist

Google keelab kolmandate osapoolte küpsised: kuidas see mõjutab jälgimist ja sihtimist

Kolmandate osapoolte küpsiste (cookies) keelamine Google Chrome'is on üks märkimisväärsemaid pöördepunkte viimastel aastatel.

Loe edasi
25. märts 2025 15 min lugemist

Kuidas integreerida AI-assistente äriprotsessidesse ja suurendada tootlikkust

Ärimaailmas on alanud uus ajastu, kus tehisintellekt ei ole enam kauge tulevik, vaid igapäevane tööriist. Veel hiljuti tundusid AI-lahendused suurte korporatsioonide privileegina, kuid täna on need kättesaadavad ja tõhusad iga suurusega ettevõtete jaoks.

Loe edasi
29 märts 2025 15 min lugemist

Kuidas kasutada Marketing Mix Modelingut reklaamieelarve optimeerimiseks Google Meridiani abil

Ilma õigete tööriistadeta sarnaneb eelarve haldamine pimesi male mängimisega: tuleb teha käike huupi, lootes parimale. Marketing Mix Modeling (MMM) on lähenemine, mis võimaldab seda protsessi selgemaks muuta. Selle abil saab andmete põhjal välja selgitada, milline osa müügist või päringutest on iga kanali saavutus.

Loe edasi
10. jaanuar 2025 11 min lugemist

E-kaubanduse konversiooni optimeerimine: 9 tõestatud meetodit müügi suurendamiseks

Uurime üksikasjalikult meetodeid kasutajakogemuse ja kasutajaliidese elementide optimeerimiseks, mis oluliselt suurendavad konversioonimäärasid ja keskmist tellimuse väärtust veebipoodides. Jagame reaalseid juhtumiuuringuid.

Loe edasi
28. Veebruar 2025 22 min lugemist

7 digitaalturunduse trendi, mis muudavad teie äri 2025. aastal

Digitaalturundus ei seisa paigal. Igal aastal ilmuvad uued tehnoloogiad ja lähenemisviisid, mis muudavad äri mängureegleid. 2025. aasta ei ole erand. Tehisintellektist omnikanaliteni – praegused trendid lubavad oluliselt mõjutada seda, kuidas ettevõtted kliente meelitavad ja hoiavad.

Loe edasi
5. Veebruar 2025 15 min lugemist

SEO-strateegia 2025. aastaks: Google'i algoritmid, mida on vaja teada

SEO areneb pidevalt, ning 2025. aasta lähenemine on märgitud jälle uue muudatuste lainetega Google otsingualgoritmides. Viimastel aastatel on Google rakendanud mitmeid uuendusi, mis on suunatud otsingutulemuste kvaliteedi tõstmisele ja tehisintellekti tehnoloogiate kasutuselevõtule.

Loe edasi

Telli meie blogi

Saage värskeid artikleid, juhtumiuuringuid ja digitaalturunduse teadmisi otse oma postkasti